Call center-ratkaisut
Vision Call Centre
Vision Callcenter auttaa yrityksiä saavuttamaan asiakkaiden palvelutaso-odotukset , ja samaan aikaan…Lue lisää
Supervisor
SpliceCom Vision Call Centre Supervisor Consolen avulla järjestelmänvalvojat voivat tehdä muutoksia ja…Lue lisää
Agentit
Puheluita käsittelevät agentit voivat olla yrityksen yhdessä toimipisteessä tai hajautettuna useammassa toimipisteessä…Lue lisää
Raportointi
Raportointi tarjoaa historiatiedot arvioitavaksi, hallittavaksi ja jotta voit parantaa CallCenterin toimintaa….Lue lisää
Wallboards
Vision Live tarjoaa runsaasti reaaliaikaista tietoa esimiehille, ylläpitäjille ja johtajille. Koska Vision Live on selainpohjainen, ..Lue lisää
Puheluiden tallennus
Optimaalinen ratkaisu puheluiden tallentamiseen….Lue lisää