CRM-INTEGRAATIO->TUNNE ASIAKKAASI

Tiedä tarkalleen kuka soittaa ennen kuin vastaat puhelimeen: integroi CRM-ohjelmistosi tai helpdesk-järjestelmäsi 3CX:n kanssa. Pidä asiakastiedot auki valmiina ja katso, milloin he soittivat viimeksi, kenelle he puhuivat, ja mistä siinä oli kyse. Säästä agenttien aikaa ja TEE VAIKUTUS asiakkaisiisi tiedoilla, jotka tekevät ongelmien käsittelystä tehokkaampaa. Sinulla on tyytyväisempiä asiakkaita ja tyytyväisempiä agentteja, koska he pystyvät käsittelemään enemmän puheluita ja tekemään enemmän myyntiä! Integroinnin avulla voit myös soittaa suoraan CRM-järjestelmästäsi. Napsauta numeroa aloittaaksesi puhelu ja kirjaa samaan aikaan puhelu samaan aikaan. Uusista numeroista saapuvat puhelut mahdollistavat uusien asiakastietueiden luomisen automaattisesti. Työskentele saumattomasti molemmissa sovelluksissa soittamalla ja vastaanottamalla puheluita poistumatta asiakassuhteenhallintaohjelmistosi käyttöliittymästä! Annat myyntitiimillesi siivet.

TUNNE ASIAKKAASI

Yhdistä soittajan numero CRM:n tietoon.

Luo uusi asiakas uudelle numerolle.

Kirjaa puhelut asiakastietueeseen, jotta näet soittohistorian.

Tee vaikutuksen asiakkaisiin ja säästä henkilöstöltäsi ikävä etsintäaika.

 

VAHVISTA MYYNTIVOIMAA JA AGENTTEJA

Aloita puhelut yhdellä napsautuksella suoraan CRM:stäsi.

Säästä agenttien aikaa avaamalla automaattisesti asiakastietueet.

Automaattinen puhelupäiväkirja poistaa ikävät manuaalisesti syötettävät puhelutiedot.

Luo mukautettuja puheluvirtoja kysymysten ja työnkulkujen automatisoimiseksi.

 

TUKEE SUOSITTUJA CRM- JA HELP DESK-RATKAISUJA

Salesforce, Freshdesk.Microsoft Dynamics, Microsoft 365.Zendesk, Hubspot ja monia muita.

Ohjattu CRM-integrointitoiminto integroi REST-yhteensopivia järjestelmiä

 

Lähetä sähköpostia, niin annamme mielellämme lisätietoja.