3CX Facebookin ja live-chatin integroinnin avulla voit säästää aikaa, lisätä asiakastyytyväisyyttä ja tehostaa tuloksia. Yhteydenpito asiakkaisiisi on helppoa; viestit toimitetaan välittömästi verkkoasiakassovellukseen ja älypuhelinsovelluksiin, joten agentit voivat vastata, siirtää ja ratkaista asiakkaiden kyselyitä samalta alustalta, jota he käyttävät kaikkeen muuhun viestintään. 3CX:n Facebook-integraatio tarkoittaa, että sinun ei tarvitse antaa useille agenteille pääsyä kaikille tärkeille Facebook-sivullesi. Suorita integrointi loppuun Facebook-tilisi kanssa, määritä saapuvat chatit tiettyyn jonoon, niin agenttisi voivat vastata samalla tavalla kuin live-chatissa. Avaamatta koskaan Facebook-sovellusta tai saamatta järjestelmänvalvojan oikeuksia.
Vastaa Facebook-yritysviesteihin 3CX:stä
Vastaa uusiin Facebook-viitteisiin nopeammin.
Siirrä keskustelut päteville tiimin jäsenille.
Uusi tukikanava.
Anna asiakkaille luottamusta ottaa yhteyttä.
Vahvista brändiäsi paremmilla vasteajoilla.
PYYDÄ LISÄTIETOJA: