Asiakkaat haluavat, että heidän puheluihinsa vastataan nopeasti. He odottavat sinun tietävän, keitä he ovat ja mitä sanottiin viime kerralla, kun he soittivat ilman, että heitä siirretään useita kertoja. Palkinto tehokkaan asiakaskokemuksen tarjoamisesta – enemmän myyntiä, tyytyväisiä asiakkaita ja parempia arvosteluja! Viestintä ei ole enää kalliiden vanhanaikaisten toimistopuhelinjärjestelmien alaa. 3CX integroi puhelinkeskuksen ohjelmisto-ominaisuudet, jotka auttavat sinua tyydyttämään vaativimmankin asiakkaan call center-tarpeet. Lisäksi 3CX:n CRM-integraatio ja puhelutyönkulku eliminoivat ikävystyttävät ja aikaa vievät tehtävät agenteiltasi, jolloin he voivat keskittyä olennaiseen. Valitsetpa paikallisen tai pilviratkaisun, voit helposti yhdistää paikan päällä olevat ja virtuaaliset asiakaspalvelutiimit. Lisää asiakastyytyväisyyttä paikallisen tuen ja aikavyöhykkeiden avulla ja hyödynnä maailmanlaajuista työvoimaa, joka on aina yhteydessä.
PUHELUJONOT-ÄLÄ MISSAA PUHELUA
Puhelujonot henkilöille tai ryhmille.
Takuu, ettei puheluita jää vastaamatta.
Kehittyneet jonostrategiat, kuten Round Robin,Hunt ja Osaamistaso.
Agentit voivat vastata puheluihin mistä tahansa – toimistosta tai etäyhteydestä.
Takaisinsoittovaihtoehto ylivuotona kiireisinä aikoina.
PUHELUN TALLENNUS JA HENKILÖSTÖN KOULUTUS
Kouluta agentteja suoran puhelun aikana kuuntelemalla ja kuiskaamalla.
Ota puhelu haltuusi tarvittaessa.
Tikettivastauksia voidaan seurata keskitetysti.
TARKISTA PALVELUN TASO
Tarkista agentin suorituskyky sisäänrakennettujen raporttien avulla.
Katso pisin odotusaika ja hylätyt puhelut.
Hanki SLA-raportteja ja takaisinsoittotilastoja.
Vaihde/seinätaulu jonojen reaaliaikaiseen seurantaan.
PYYDÄ LISÄTIETOJA: